اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

نوسازی و بهسازی ۵۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان از سوی استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۱۵۶
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
نوسازی و بهسازی ۵۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان از سوی استان خراسان رضوی
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اعلام خبر نوسازی و بهسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تا نیمه اسفندماه تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ باب مدرسه را امضا و کار ساخت و بهسازی را آغازخواهیم کرد.

تکتم جاوید- شهرآرانیوز،  قاسمعلی خدابنده اضافه کرد: پس از سیل ویرانگری که در جنوب استان سیستان و بلوچستان رخ داد و خسارت‌های زیادی را به تأسیسات و زیرساخت‌ها به ویژه مدارس آن منطقه وارد کرد، خراسان رضوی به عنوان یکی از از استان‌های معین در منطقه دشت‌یاری در جنوب استان معرفی شد.


وی با اعلام اینکه هفته گذشته بازدیدی از منطقه داشتیم، تاکید کرد: بخشی از روستا‌ها فاقد فضای آموزشی بوده و بخشی دارای فضای آموزشی نامناسب و فاقد استحکام هستند بنابراین تصمیم برآن شد که خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت غنی خیرین که پایه‌گذار جامعه خیرین مدرسه‌ساز در کشور هستند، کار بازسازی و نوسازی مدارس آن منطقه را برعهده بگیرد.


وی همچنین اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که بتوانیم ۵۰ باب مدرسه را که اغلب در مناطق محروم دو یا سه کلاسه هستند، بازسازی و نوسازی کنیم. طبق هماهنگی‌های انجام شده اداره کل نوسازی استان با مشورت آموزش و پرورش منطقه دشت‌یاری سیستان نقشه‌هایی را آماده کرده و جانمایی جغرافیایی انجام داده و امیدواریم تفاهم‌نامه مکتوب هم نهایتا تا نیمه اسفندماه به امضا برسد تا در ابتدای مهر ماه سال ۹۹ دانش‌آموزان را به کلاس‌های درس بفرستیم.


مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اعلام برآورد میزان هزینه این پروژه یادآورشد: برآورد ابتدایی برای ساخت مدارس دو یا سه کلاسه به‌طور میانگین بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است و به این دلیل که مدارس مشارکتی ساخته می‌شوند بخشی از آن از طریق کمک‌های مردمی و خیرین استان و بخشی هم از اعتبارات اداره کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان هزینه خواهدشد.


خدابنده از همکاران فرهنگی، والدین و دانش‌آموزان خواست کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند و یادآورشد: به زودی شماره حساب اهدای کمک‌های مردمی را اعلام خواهیم کرد و از افراد دارای تمکن مالی و خیرین می‌خواهیم درحد توان در این پروژه خداپسندانه شرکت کرده و ساخت بخشی از مدارس را برعهده بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->